Minggu, 28 Oktober 2018

Vyber si mě 1984 Celý Film České Online 3gp

Vyber si mě 1984 Celý Film Český Online


Vyber si mě Celý Film České Online

Titul

Vyber si mě

Délka

106 Minutes

Spusťte

1984-08-29

Žánry

Komedie, Drama, Romantický

Language

English


Watch Vyber si mě nabídka práce


Vyber si mě 1984 Posouzení



#Vyber si mě Celý Film, #Vyber si mě Online, #Vyber si mě 2018, #Vyber si mě v akci 2 cely film cz, #Vyber si mě nabídka práce, #Vyber si mě v akci, #Vyber si mě v akci youtube, #Vyber si mě v akci muzikál obsazení , #Vyber si mě nabídka práce, #Vyber si měsestra v akci vstupenky , #Vyber si mě v akci muzikál obsazení, #Vyber si mě v akci vstupenky
Vyber si mě Celý Film Český Online

Vyber si mě Celý Film Český Online


Údaj


Obsazení v hlavních rolích: Geneviève Bujold, Keith Carradine, Lesley Ann Warren, Patrick Bauchau, Rae Dawn Chong, John Larroquette, Edward Ruscha, Gailard Sartain
Vybraný štáb: Alan Rudolph, Alan Rudolph, Jan Kiesser, Mia Goldman, Carolyn Pfeiffer, David Blocker, Steven Legler, Tracy Tynan
Rozpočet: $700,000
Výnos:
Tagline:
Produkční společnosti:
Přehled: Film sleduje skupinu svérázných postav, jež spojuje složité předivo heterosexuálních vztahů. Keith Carradine hraje patologického lháře, který nabízí manželství každé ženě, již políbí. Smyslnou náladu této komedie o vážných věcech podtrhuje hudba Teddyho Pendergrasse. (44th KVIFF)

Vyber si mě 1984 Trailer




Vyber si mě Celý Film České Online


#Vyber si mě Celý Film, #Vyber si mě Online, #Vyber si mě 2018, #Vyber si mě v akci 2 cely film cz, #Vyber si mě nabídka práce, #Vyber si mě v akci, #Vyber si mě v akci youtube, #Vyber si mě v akci muzikál obsazení , #Vyber si mě nabídka práce, #Vyber si měsestra v akci vstupenky , #Vyber si mě v akci muzikál obsazení, #Vyber si mě v akci vstupenky, #Vyber si mě premiera
Disqus Comments